Op het hoogtepunt van de eurocrisis had het ministerie van Financiën een interim communicatiemanager nodig die ervaring heeft met crisiscommunicatie, zeer snel kan schakelen, doortastend is en lef heeft. Merk in Beeld kreeg de opdracht. Lees verder> >
Allianz Inkomensverzekeringen is het nieuwste bedrijfsonderdeel van de grote verzekeraar Allianz. Merk in Beeld werd gevraagd een strategie op te stellen en uit te voeren voor het in de markt zetten van dit nieuwe onderdeel. Lees verder> >
Als interim communicatiemanager voor ASR Verzekeringen was Renate Leyten verantwoordelijk voor de interne communicatie van 5 bedrijfsonderdelen binnen ASR. Deze onderdelen hadden tussen de 100 – 500 medewerkers en waren daardoor bedrijven op zich met hun eigen communicatie issues. Lees verder> >
P-Direkt is een digitaal systeem waarmee medewerkers van 12 ministeries hun eigen HR-zaken kunnen regelen, zoals het registreren van verlof en aanvragen van reiskostenvergoeding. Het ministerie van Binnenlandse Zaken was een van de eerste gebruikers. Merk in Beeld hielp de medewerkers en managers hun weg te vinden in het systeem. Lees verder> >
In 2006 vroeg de minister van Verkeer en Waterstaat nieuwe, frisse ideeën om het fileprobleem op korte termijn aan te pakken. In een korte tijd kwamen er duizenden ideeën binnen van burgers, bedrijven en ambtenaren. Met als resultaat 60 concrete projecten. Voor 15 daarvan was Merk in Beeld communicatieadviseur en woordvoerder. Lees verder> >
Merk in Beeld verzorgde de interne communicatie voor farmaceutisch bedrijf Pfizer rondom de overname en integratie van Wyeth Pharmaceuticals. Centraal in het integratieproces stond persoonlijke communicatie, waaronder enkele spraakmakende bijeenkomsten. Lees verder> >